Abdullah

Directeur

Zeer betrokken bij de kwaliteit van de schoonmaak, de locaties en met name zijn personeel.
"Zonder goede en gemotiveerde medewerkers zou TyClean niet bestaan!"

Marjolein

Office Manager

Naast spin-in-het-web ook vertrouwenspersoon voor het personeel. Ze begrijpt wat de wensen van de klant zijn en zorgt voor stabiliteit in het bedrijf, omdat ze de juiste personen weet in te zetten op de juiste locaties.

Donna

Coördinator Ziekteverzuim

Bedenkt met haar discrete en integere aanpak een passende oplossing voor iedere medewerker die (even) uit de roulatie is.

Annemarie

Accountmanager

Is de contactpersoon voor klanten en opdrachtgevers, zij verzorgt de dienstverlening binnen TyClean. Met haar jarenlange ervaring weet ze als geen ander out of the box te denken en naar een gewenste oplossing te zoeken.

Kubra

Administratief medewerkster

De grote steun en toeverlaat op kantoor, een gewaardeerde collega omdat zij voor een ieder direct klaar staat en stress haar onbekend is.

Een vertrouwd gezicht voor de klant

Inmiddels hebben vele trouwe, betrokken medewerkers. Uit deze pool matchen we iedere schoonmaakopdracht met de meest geschikte schoonmakers. Uit ervaring weten we namelijk dat een goede match tussen medewerker en locatie in een consistente en duurzame samenwerking resulteert. Onze medewerkers zijn goed opgeleid, betrokken en gemotiveerd. We hebben niet voor niets al sinds lange tijd een laag ziekteverzuim. Daardoor zien onze klanten een herkenbaar en vertrouwd gezicht.

over ons

Onze klanten aan het woord

Karin Wilms, directrice De Vliegende Hollander, IJmuiden

De schoonmaak wordt op onze school gedaan door Tyclean. Het contact met de bedrijfsleiding is open en transparant. Hierdoor worden schoonmaak”perikelen”adequaat opgepakt en ben ik over de huidige schoonmaak zeer tevreden. 

Joost van Dijk, Juliana van Stolbergschool, Hoofddorp

TyClean is een organisatie die haar werk serieus neemt. Betrokken medewerkers werken keihard om onze school zo schoon mogelijk te houden. Dat doen ze met verstand van zaken. En zeer geregeld komt de directie van TyClean even op bezoek om te kijken naar het werk en te informeren of we tevreden zijn. Nou, dat zijn we zeker!

Kimberley Nix, Management Assistent Bos Logistics, Schiphol Zuid-Oost

Sinds 2015 verzorgd Tyclean ons pand op de locatie Schiphol. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Het personeel is zeer vriendelijk. Voor extra diensten zijn zij erg flexibel. Tyclean is een fijne partner.

Nicolaj Konings, Manager facalitaire dienst, Kinderopvang Haarlem

Wij als Kinderopvang Haarlem doen al zaken met Tyclean sinds de oprichting van dit bedrijf. Nu is schoonmaken voor kinderdagverblijven zeker een belangrijke zaak en worden er hoge eisen gesteld. Tyclean is daarin net als ieder ander bedrijf uiteraard afhankelijk van de uitvoering door zijn medewerk(st)ers. Minstens net zo belangrijk is de communicatie tussen de medewerkers/sters en het management van het bedrijf en dat zit bij Tyclean wel goed. Personeel is goed geïnstrueerd en weet wat er van hen verwacht wordt. Ook de communicatie tussen de locatie managers en Tyclean is goed afgedekt door de logboeken die gebruikt worden. Prettig is ook dat wanneer er zich een calamiteit voordoet ( locatie niet te openen o.i.d.) er altijd contact wordt opgenomen met de klant en dat men uit zichzelf de werkzaamheden op een ander tijdstip uitvoert.

Monique Visser, Secetaresse Rooms-Khatolieke basisschool Panta Rhei, Beverwijk

Onze school maakt sinds 1 december 2013 gebruik van de schoonmaakdiensten van TyClean.

Omdat wij een grote, best wel een complexe, school zijn hebben wij 3 schoonmakers die elk hun eigen gebied hebben.

Het contact met de schoonmakers is goed, het zijn vriendelijke mensen die hard werken. In het begin was het even wennen, de schoonmakers hebben even de tijd nodig gehad om onze school te leren kennen. Wij zijn erg blij dat de schoonmakers Nederlands spreken. Dit maakt de communicatie wat gemakkelijker. Het is wel jammer dat de schoonmakers wisselende werktijden hebben zodat we niet iedereen altijd persoonlijk op iets aan kunnen spreken. De schoonmakers hebben onderling contact zodat in geval van ziekte of afwezigheid de werkzaamheden intern overgenomen kunnen worden. TyClean werkt met een digitaal logboek systeem waarin een contactpersoon van de school zijn mededelingen/klachten/aandachtspunten in kan zetten. Mocht er een klacht zijn dan is mijn ervaring dat deze snel en accuraat opgelost wordt. De ‘lijntjes’  zijn kort. Een keer per jaar is er een evaluatie met de directeur en ons contactpersoon bij TyClean. Dit gebeurt vaak voor de zomervakantie zodat de werkzaamheden in de vakantie doorgenomen kunnen worden. TyClean komt af en toe met verrassende ideeën, zoals het adopteren van een wc door leerlingen. De achterliggende gedachte is dat deze wc dan wellicht wat schoner achter gelaten wordt door de kinderen. Een leuk initiatief maar bij ons niet haalbaar.  Over het algemeen zijn we tevreden over de diensten die TyClean biedt.

 

Ineke Handgraaf, ITK school, Haarlem

Plotsklaps werden we als school geconfronteerd met het vertrek van onze oude, vertrouwde schoonmaker. Nog dezelfde dag kwamen de mensen van TyClean kijken hoe één en ander het beste aangepakt zou kunnen worden. Snelheid en efficiëntie zijn de kernwoorden van firma TyClean.

Op zoek naar een betrouwbare partij voor uw schoonmaakwerkzaamheden?

neem contact met ons op